دفـــتـــر ســیـــب و درخــت چـــهـــل بـــرگ

بــنــویــســیــن دفــتــر ســیــب و درخــت چــهــل بــرگ ، بــخــونــیــن آرامــشـــــگــاه ...

دفـــتـــر ســیـــب و درخــت چـــهـــل بـــرگ

بــنــویــســیــن دفــتــر ســیــب و درخــت چــهــل بــرگ ، بــخــونــیــن آرامــشـــــگــاه ...

بی دل







                          همه از سرخی سیبی بود ،

                          که در دست تو جوانه بست ،

                          من مست از پیالۀ نگاهت ،

                          دست دراز کردم ،

                          بر پندار دلی که پیش آمده بود ،

                          دلم به سیبی تاخت رفت . ..


                          از آن روز ،

                          با سیبی در دست ،

                          از پیِ تو به جستحوی خانه ،

                          می روم بی دل ...






نظرات 1 + ارسال نظر
آزاده دوشنبه 12 مرداد‌ماه سال 1388 ساعت 05:07 ب.ظ http://www.tina100.blogfa.com

معذرت من نمی دونستم نظرات شما از بالا شروع می شه!

سیب را گرفت. سیب را و دل را ،هر دو را نیمه کرد. نصف سیب را به نصف دل چسباند. حالا دوتا قلب سیبی در دستش بود. یکی را به من داد و باز هم لبخند زد....

امروز ترکوندم من چقدر نظر دادم برات
بیا اون طرفها وبلاگ ما گذری.

چشم ، حتما مزاحم میشم همزاد جان ...

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد