دفـــتـــر ســیـــب و درخــت چـــهـــل بـــرگ

بــنــویــســیــن دفــتــر ســیــب و درخــت چــهــل بــرگ ، بــخــونــیــن آرامــشـــــگــاه ...

دفـــتـــر ســیـــب و درخــت چـــهـــل بـــرگ

بــنــویــســیــن دفــتــر ســیــب و درخــت چــهــل بــرگ ، بــخــونــیــن آرامــشـــــگــاه ...

۱۳۸۹






سال جدید ٬ که هنوز کاملا نو و براقه ٬ برای همه امیدوارم لبریز از شادی و اتفاقات خوب باشه ٬

( البته آرزو بر جوانان عیب نیست ) ( بخصوص که اینجا ایرانه و فعلا در دوره رو برگردانی خدا از این آب و خاک مقدس به سر می بریم ) ٬ خلاصه امیدوارم امسال رو بدون جنگ و اقلاً اعدام و زلزله بگذرونیم و اگه قراره روزهای خوبمون از تعداد تعطیلیها کمتر باشه ٬ حداقل روزهای بد نداشته باشیم ...


دگر اینکه دلم برایتان تنگ شده بود ٬ بسی بسیار ...

از اون چند نفری هم که حس میکنم پست گذاشتن و نذاشتنم اینجا براشون کَمَکی اهمیت داشته و امیدوارم داشته باشه هم تا در توانم هست ژوزش ارائه میکنم .. .


میگن وقتی دل آدم میریزه ٬

تازه میفهمه دلش چه عمقی داشته . ..


منظورم یعنی این بود که الان که بعد از مدتها اومدم اینجا و نظرها رو خوندم و

به چند تا وبلاگ سر زدم ( غیر از وبلاک رافونه که تقریبا همیشه بهش سر میزنم ) ٬

دوباره یادم اومد که چقدر این حال و هوا رو دوست داشتم و دارم و

چقدر دلم براش تنگ شده بود ...






نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد