دفـــتـــر ســیـــب و درخــت چـــهـــل بـــرگ

بــنــویــســیــن دفــتــر ســیــب و درخــت چــهــل بــرگ ، بــخــونــیــن آرامــشـــــگــاه ...

دفـــتـــر ســیـــب و درخــت چـــهـــل بـــرگ

بــنــویــســیــن دفــتــر ســیــب و درخــت چــهــل بــرگ ، بــخــونــیــن آرامــشـــــگــاه ...

هیچ چیز ...






البته یه چیزی هم هست ،

اونم اینه که :

خودم میدونم که هیچ چیزِ دوست داشتنی یی ندارم . ..


من خیلی چیزایِ دیگه هم در مورد خودم میدونم ...






نظرات 3 + ارسال نظر
ازیتا شنبه 24 مرداد‌ماه سال 1388 ساعت 03:10 ب.ظ

تو وجودت دوستداشتنی وزیباست واسه همینه همه ازت دوری میکنن چون از این همه زیبایی وحشت میکنن درست کاری که من کردم و میکنم

مزخرف نگو ...

آزاده دوشنبه 26 مرداد‌ماه سال 1388 ساعت 11:02 ق.ظ http://www.tina100.blogfa.com

زندگی باید کرد .....
حتی باهمه دوست نداشتنیها....

متاسفانه همینطوره ...

فروردینی سه‌شنبه 13 بهمن‌ماه سال 1388 ساعت 06:38 ق.ظ

آخ!
این دقیقا چیزیه که من بارها در مورد خودم فکر کردم که اصلا محبوب و دوست داشتنی نیستم! چرا اخه؟ فکر می کنم تنها چیزی که دیگران رو به فکر من می ندازه ویا دلتنگم می شن اینه که وقتی از من دور می شن، دلشون برام می سوزه و دچار عذاب وجدان می شن. چون معمولا باهاشون خوب رفتار کردم و برعکس بی اعتنایی و کم توجهی دیدم.
حالا نمی دونم منظور شما این بود که خودت دوست داشتنی نیستی و یا اینکه چیزی نیست که برات دوست داشتنی باشه! من اولی مد نظرمه!

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد