دفـــتـــر ســیـــب و درخــت چـــهـــل بـــرگ

بــنــویــســیــن دفــتــر ســیــب و درخــت چــهــل بــرگ ، بــخــونــیــن آرامــشـــــگــاه ...

دفـــتـــر ســیـــب و درخــت چـــهـــل بـــرگ

بــنــویــســیــن دفــتــر ســیــب و درخــت چــهــل بــرگ ، بــخــونــیــن آرامــشـــــگــاه ...

من مطمئنم بال داری






اول که گفتی یه چشمت نمی بینه ،

گفتم خدا یه فرصت استثنایی بهت داده ،

گفتم تو مجبور نیستی مثل همه دنیا رو با دو تا چشم ببینی ،

گفتم خوش بحالت . ..


بعد هر چی فکر کردم نفهمیدم پس اینهمه تاثیری که تو نگاهت هست از کجا میاد . ..


به خودم گفتم دفعۀ بعد برات میگم که :

این روزا همه از چشماشون به جای عقلشون استفاده می کنن ،

دیگه کسی برای اون دو تا کاربرد اصلی از چشماش استفاده نمیکنه ،

همون دو تایی که یکیش اینه که نور دنیا رو بگیره و وارد کنه و باعث بشه که تو اطرافت رو ببینی ،

باعث بشه دنیا رو ببینی و تو در یک کلام ، بینایی داشته باشی . ..

و دومیش هم اینه که چشمت پنجره ای باشه برای روحت و اجازه بده که اینبار دنیا از راه چشمت روحت رو ببینه . ..


میخواستم بگم شاید بخاطر همینه که تا چشماتو می بینم خرابم میکنن ،

میخواستم بگم دستمو گرفتم جلوی چشمات تا بتونم بقیۀ صورتتو ببینم ،

و اونوقت تو شگفتیه تک تک اعضای صورتت فهمیدم اگه بهم نشون بدی که

دو تا بال توی کمرت داری و بگی که فرشته ای و زمینی نیستی اصلاً تعجب نمیکنم . ..


میخواستم بگم خیلی خیلی خوش بحالت که این فرصت رو داری که از یک چشمت به عنوان یه

پنجرۀ کامل استفاده کنی و دیگه وقتش با دیدن دنیا تلف نمیشه . ..


انقدر چیز میخواستم بهت بگم که نگو . ..

                                                         اما نشد بگم که . ..

                                                                                     آخه نیستی که ...






نظرات 1 + ارسال نظر
فروردینی یکشنبه 1 آذر‌ماه سال 1388 ساعت 06:59 ق.ظ

این مطلب خیلی قشنگ بود. با اینکه من مدتهاست دلم رو با خوندن مطالبی اینگونه‌ایی و یا شعر، خوش نمی‌کنم اما با خوندن مطالب شما الان حس خوبی دارم.
ممنونم

نظر لطفته ، قابل نداره ...

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد