دفـــتـــر ســیـــب و درخــت چـــهـــل بـــرگ

بــنــویــســیــن دفــتــر ســیــب و درخــت چــهــل بــرگ ، بــخــونــیــن آرامــشـــــگــاه ...

دفـــتـــر ســیـــب و درخــت چـــهـــل بـــرگ

بــنــویــســیــن دفــتــر ســیــب و درخــت چــهــل بــرگ ، بــخــونــیــن آرامــشـــــگــاه ...

دوبـــاره


... این وبلاگ واگذار شد ...


... سعی می کنم به ظاهرش دست نزنم ...


... چون از اینجا خوشم می اومد و دیدم یه مدته اشکان چیزی توش نمی نویسه ،

بهش پیشنهاد دادم و اون هم قبول کرد ...


... تلاش می کنم با همون سبک و سیاق اشکان بنویسم ...


... البته قرار هم هست که خود اشکان گاهی بیاد و پست بذاره ...


... با تشکر ...


نظرات 3 + ارسال نظر
رافونه دوشنبه 6 مهر‌ماه سال 1388 ساعت 11:13 ب.ظ

آخه چرا؟ اشکان

بیش از توانم احساس خستگی دارم ...

رافونه جمعه 17 مهر‌ماه سال 1388 ساعت 08:25 ق.ظ

تحمل کن هر چند خودم اگه خسته شم آنقدر که توانی برای تحمل کردن نداشته باشم برای همیشه می خوابم اما به کسی این را پیشنهاد نمی کنم شاید که راه دیگری برای او پیدا شود.

الهی قربونت برم ، تو که میدونی پیشنهادت برای من مثل آیه اهمیت داره ، هیچوقت پیشنهادهاتو ازم دریغ نکن ...

فروردینی یکشنبه 1 آذر‌ماه سال 1388 ساعت 07:31 ق.ظ

؟؟؟؟

گاهی منم ، گاهی اون ...

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد