دفـــتـــر ســیـــب و درخــت چـــهـــل بـــرگ

بــنــویــســیــن دفــتــر ســیــب و درخــت چــهــل بــرگ ، بــخــونــیــن آرامــشـــــگــاه ...

دفـــتـــر ســیـــب و درخــت چـــهـــل بـــرگ

بــنــویــســیــن دفــتــر ســیــب و درخــت چــهــل بــرگ ، بــخــونــیــن آرامــشـــــگــاه ...

فکر نکنم . . .







این عجیبه که دلم برای هیچکس و هیچ چیز تو ایران تنگ نمیشه ؟

باید از خودم نگران بشم ؟

همه چیز ، همۀ لحظات و روزها مث موقعیه که آدم از یه خواب طولانی بیدار میشه و حس میکنه واسه همه کاری انرژی داره . ..

طفلک مردممون چی میکشـــــــــــــــــــــــــــــــــــن . . .






نظرات 1 + ارسال نظر
رومینا دوشنبه 4 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 02:34 ب.ظ http://black-love.blogsky.com/

چرا دلت برا بقیه میسوزه ؟؟؟
چرا دلت برا خودت نمیسوزه ؟؟؟
شاید این مردمی که نشستی داری ازشون حرف میزنی به دلسوزی تو نیازی نداشته باشن
که ندارن

دلسوزی دردی رو دوا نمیکنه برادر من

اگر میتونی کمشکون کن

حرف من از یک جنس دیگست
فکر کنم بتونی درک کنی

من متنم رو 2 بار دیگه خوندم ، اما جاییش ندیدم گفته باشم که این مردم به دلسوزی نیاز دارن ، اصلاً اگه حسم دلسوزی بود می نوشتم دلسوزی ...

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد