دفـــتـــر ســیـــب و درخــت چـــهـــل بـــرگ

بــنــویــســیــن دفــتــر ســیــب و درخــت چــهــل بــرگ ، بــخــونــیــن آرامــشـــــگــاه ...

دفـــتـــر ســیـــب و درخــت چـــهـــل بـــرگ

بــنــویــســیــن دفــتــر ســیــب و درخــت چــهــل بــرگ ، بــخــونــیــن آرامــشـــــگــاه ...

برای خودم






امروز که داشتم با خودم حرف میزدم ،

یه لحظه برام سوال پیش اومد و از خودم پرسیدم :

این بد یا عجیبه که با خودم حرف میزنم ؟

راستش هم صحبتی ندارم و معمولاً وقتی مدت طولانیی صدای خودمو نمیشنوم ،

دلم برای صدام تنگ میشه و شروع میکنم با خودم حرف زدن و

چیزای مختلفی رو شروع میکنم با صدای بلند تعریف کردن برای خودم ...






نظرات 6 + ارسال نظر
آرام چهارشنبه 21 مرداد‌ماه سال 1388 ساعت 02:02 ب.ظ

بقول بزرگی ،با خود حرف زدن در واقع با صدای بلند فکر کردنه ، واگه زمانی برسه که همه مجبور بشند با صدای بلند فکر کنند می بینی که همه با خودشون حرف می زنند .پس چندان هم بد نیست ولی خوب چون رسم نیست برای اطرافیان عجیبه حتما .

من فرق بلند حرف زدن و بلند فکر کردن رو میدونم ، من فکر نمیکنم ، حرف میزنم . ..
یه گفتگوی دو نفره رو تصور کن و بعد یکی از دو نفر رو حذف کن ...

آزاده چهارشنبه 21 مرداد‌ماه سال 1388 ساعت 04:44 ب.ظ http://www.tina100.blogfa.com

من بیشتر تو دلم با خودم حرف می زنم چون یکم زودرنجم میترسم بلند حرف بزنم بهم بربخوره...

خیلی لوسی ...
( راستی امروز تو فکرت بودم ، روبراهی ؟ حالت خوبه ؟ )

آزاده چهارشنبه 21 مرداد‌ماه سال 1388 ساعت 11:17 ب.ظ

چرا لوسم واقعیت بود....
آره خوبم تو خوبی؟

همینطوری ، مرسی ، منم خوبم ...

یاسمینا جمعه 23 مرداد‌ماه سال 1388 ساعت 12:30 ب.ظ

من وقتی خیلی پر می شم با خودم حرف می زنم. با صدای بلند.. از خوشی ها و ناخوشی ها می گم. گاهی هم اسم اونی که دوسش دارمو و دیگه هیچ وقت پیشم نیستو به صدای بلند می گم و تظاهر می کنم هستو منو می شنوه..

خوبه ، حداقل فهمیدم عجیب نیست این کارم ...

پیام شنبه 31 مرداد‌ماه سال 1388 ساعت 01:11 ب.ظ http://hayran.blogsky.com

همچون زمستان که در خودش برف می زند
دیوانه شاعر است که باخودش حرف می زند!

فروردینی سه‌شنبه 13 بهمن‌ماه سال 1388 ساعت 06:40 ق.ظ

یک دلیلش می تونه این باشه که :
می دونی صدات قشنگه و حس می کنی حیفه که بی صدا بمونی.

چی بگم جز اینکه نظر لطفته عزیز جان ...

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد