دفـــتـــر ســیـــب و درخــت چـــهـــل بـــرگ

بــنــویــســیــن دفــتــر ســیــب و درخــت چــهــل بــرگ ، بــخــونــیــن آرامــشـــــگــاه ...

دفـــتـــر ســیـــب و درخــت چـــهـــل بـــرگ

بــنــویــســیــن دفــتــر ســیــب و درخــت چــهــل بــرگ ، بــخــونــیــن آرامــشـــــگــاه ...

اینجا هند ، من دانشجو . . .






اینجا هند ، من تنها ...

اینجا هند ، من غریب . . .

اینجا هند ، من شاد  .  .  .

اینجا هند ، من آزاد   .   .   .







نظرات 4 + ارسال نظر
هیس شنبه 15 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 11:43 ب.ظ http://l-liss.blogsky.com

تنهایی...
امان از...

آزادی؟بدک که نیست

سلام

. دوشنبه 17 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 01:24 ق.ظ http://3aban.blogsky.com

سلام.

اگر در پونا هستی ٫ خوش آمدی به این باغ وحش!

میسور هستم ...

فروردینی شنبه 22 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 06:21 ق.ظ

به به، به سلامتی!
شروعی جدید در یک مکان جدید.
موفق باشی

بابا مرسی ، جا خوردم ، دم معرفتت گرم ، هنوز منو یادته ؟ خوبی ؟
پسرت چطوره ؟ ( خبرهای خوب بده ها ) خیلی خوشحالم از دیدنت ...

فروردینی شنبه 6 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 05:50 ق.ظ

سلام
خداروشکر حالت خوبه.
حال پسر من هم خوبه. در حال درمانه.
از اینکه دلت تنگ نمی شه جا نخور. اولش همینطوره اما امان از وقتهایی که دلت یکجور خاصی می شکنه بعد حتی هوای برادر زاده کوچولوی خوشکلت رو هم می کنی هوای شنیدن و دیدن خنده‌هاش هوای دیدن چال گونه هاش هوای شنیدن صداش... آخ....
آزادی خیلی خوبه می فهممت. من این روزها رو درک کردم اما یک مدل دیگه. مواظب خودت باش. حالا ازادی که همه کار بکنی... پس ارزش کارهات بیشتره. سعی کن بیشتر کارهای خوب بکنی. انسان که جایز الخطاست و این خاطاها هم به خاطر جاهلیتمونه. اون دسته رو که حتی احتمال هم می دی بده رو اصلا نرو طرفش.
به یادت هستم. مدتیه که کمتر میام اما هنوز هستم.
به امان خدا

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد