دفـــتـــر ســیـــب و درخــت چـــهـــل بـــرگ

بــنــویــســیــن دفــتــر ســیــب و درخــت چــهــل بــرگ ، بــخــونــیــن آرامــشـــــگــاه ...

دفـــتـــر ســیـــب و درخــت چـــهـــل بـــرگ

بــنــویــســیــن دفــتــر ســیــب و درخــت چــهــل بــرگ ، بــخــونــیــن آرامــشـــــگــاه ...

دو بی ربط






چطور بعضی ها می تونی برای چیزی که میدونن دوام نداره ،

انرژی و از این مهمتر وقت بذارن ؟

----------------------------------------------------------------

بازم نفرینم اثر کرد ...






نظرات 3 + ارسال نظر
فروردینی یکشنبه 1 آذر‌ماه سال 1388 ساعت 06:38 ق.ظ

شاید بخاطر اینکه هم انرژی دارن هم وقت!

اصلاً معلوم هست کجایی ؟ انصافه اینطوری غیب بشی ؟ پسرت جطوره ؟ بهتره ؟ خوبه ؟ دلم برات تنگ شده بود زیـــــــــــتاد ، اصلاً انتظار نداشتم همۀ نظرها نال تو باشه ، فکر کردم تبلیغن باز ، خیلی خوب کردی سر زدی ، کلی اانرژی دادی ، بازم بیایا ...

فروردینی سه‌شنبه 3 آذر‌ماه سال 1388 ساعت 05:21 ق.ظ

هستم هنوز! بی‌حوصله بودم، هنوز هم هستم!
باز برگشتم چون انگار اون شخصی که باید حرفهامو بشنوه، نیست. یککم تو وبلاگم راحتترم، از خودم می‌نویسم از زندگیم اما راستش اونجا هم راحت راحت نیستم.

اوووووووووووووووم ، خوب مب فهممت ، فکر کنم رافونه هم خوب بفهمتت ...

رافونه جمعه 13 آذر‌ماه سال 1388 ساعت 12:22 ب.ظ

آره می فهمم چه اونها که هستن چه اونها که نیستن

از همینت بیشتر از همه چیز خوشم میاد که می فهمی ، خیلی هم خوب می فهمی و درک میکنی ...

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد