دفـــتـــر ســیـــب و درخــت چـــهـــل بـــرگ

بــنــویــســیــن دفــتــر ســیــب و درخــت چــهــل بــرگ ، بــخــونــیــن آرامــشـــــگــاه ...

دفـــتـــر ســیـــب و درخــت چـــهـــل بـــرگ

بــنــویــســیــن دفــتــر ســیــب و درخــت چــهــل بــرگ ، بــخــونــیــن آرامــشـــــگــاه ...

آخرین عروسیِ خونۀ ما






خواهرم هم عروسی کرد و رفت . ..

قراره تا یکی دو ماه دیگه برا شانگهای زندگی کنن .. .

( یادتونه که گفته بودم داماد چینیه )

( نمی دونم عکس ازشون بذارم یا نه )






نظرات 3 + ارسال نظر
رافونه یکشنبه 15 آذر‌ماه سال 1388 ساعت 11:16 ق.ظ

از داماد می خوای می تونی عکس بگذاری ولی از خواهرت نگذار
چینی ها همشون شکل هم هستن و مشکلی براشون پیش نمی یاد :)

چشم ، همینکارو میکنم . ..
( خانمی منتظرم یه روز سر حوصله برات جواب بذارم ، بعد نظرهاتو اوکی کنم برای صفحه ، حیفم میاد سرسری یه چیزی بنویسم )

رافونه دوشنبه 16 آذر‌ماه سال 1388 ساعت 02:24 ب.ظ

می فهمم و بهت حق می دم خودم هم شرایط روحی خوبی ندارم ولی تعجب کردم اول که چرا نظراتم نیست.

مرسی از درک و همراهیت ، جداً خیلی خیلی ازت ممنونم . ..
خیلی خیلی هم ببخشید که انقدر دیر جواب دادم ...

فروردینی پنج‌شنبه 19 آذر‌ماه سال 1388 ساعت 06:04 ق.ظ

مبارک باشه.

خیلی ممنون خانم ...

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد