دفـــتـــر ســیـــب و درخــت چـــهـــل بـــرگ

بــنــویــســیــن دفــتــر ســیــب و درخــت چــهــل بــرگ ، بــخــونــیــن آرامــشـــــگــاه ...

دفـــتـــر ســیـــب و درخــت چـــهـــل بـــرگ

بــنــویــســیــن دفــتــر ســیــب و درخــت چــهــل بــرگ ، بــخــونــیــن آرامــشـــــگــاه ...

پول و ویزا






کاش پرنده بودم ،

یا فقط بال داشتم ،

حداقل میتونستم برم ،

بدون نیاز به پول و ویزا و هر چیز دست و پا گیر دیگه . ..


اگه پرنده بودم ،

اگه می شد برم ،

اگه بال . ..

اگه .. .


اما ...






نظرات 2 + ارسال نظر
رافونه جمعه 13 آذر‌ماه سال 1388 ساعت 12:44 ب.ظ

با پای پیاده هم میشه با یه کوله برای یافتن آزادی تو یه برتری داری نسبت به من، من دختر بودم و اجازه اش رو نداشتم اما می تونستم،اگه دختر نبودم توی اون شرایط پرواز هم می تونستم بکنم برای رسیدن به آزادی

از نظر پسر بودن باهات موافقم و باید بگم متاسفانه جامعه به شکل ناجوانمردانه ای مرد سالارانه است ...
( جالبه بهت بگم از بعد از عروسی خواهرم و رفتنش ، فقط من و مادر پدرم هستیم و خونه تا دلت بخواد سوت و کوره و جدیداً عصرها و غروبها وقتی می بینمشون که چطور توی سکوت جلوی تلویزیون نشستن ، دلم بدجوری براشون میسوزه )

رافونه دوشنبه 21 دی‌ماه سال 1388 ساعت 10:43 ب.ظ

دلت برای هیچ کس نسوزه جز خودت چون هیچ کس دلش برای تو نمی سوزه

متاسفانه باهات موافقم و وای که چه حقیقت تلخیه این موضوع ...

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد