دفـــتـــر ســیـــب و درخــت چـــهـــل بـــرگ

بــنــویــســیــن دفــتــر ســیــب و درخــت چــهــل بــرگ ، بــخــونــیــن آرامــشـــــگــاه ...

دفـــتـــر ســیـــب و درخــت چـــهـــل بـــرگ

بــنــویــســیــن دفــتــر ســیــب و درخــت چــهــل بــرگ ، بــخــونــیــن آرامــشـــــگــاه ...

تقدیر یا ویژگی ؟






یکی از اصلی ترین و مهم تین دلایلی که باعث شد از پدرم نفرت داشته باشم این بود که تو همون دعواها که بعضی هاشو تعریف کردم ، بر میگشت و شروع میکرد دوستهامو تهدید کردن ، بر میداشت زنگ میزد به دوستی که 3-4 ماه بود ازش خبر نداشتم و می پرید بهش و هر چی دلش میخواست و از دهنش در می اومد بهش میگفت ، منم دوستهام همیشه آدمهای محترمی بودن و بزرگتر از خودم و حالا ببینین چطور من جلوشون خرد میشدم ، کم کم بهشون حالی کردم که حساب من و پدرم و از هم جدا کنین و اگه چیزی گفت جوابشو بدین ، اما اونا همچنان به خاطر من سکوت می کردن و این انقدر ادامه پیدا کرد تا کم کم بعضی از اونا خودشون قید دوستیمونو زدن و بعضی ها رو هم خودم برای آرامششون رها کردم . ..


اما تازگیا فهمیدم که این ویژگی به پدرم مربوط نمیشد و در اصل به خودم مربوطه ، چون همین چند روز پیش باز یه دوستم توی نت بخاطر مشکلی که بین من و یه نفر دیگه بود تهدید شد ، البته الان که دارم اینو می نویسم همه چیز حل و تمام شده ، اما یهو از اینکه دیدم دوباره اینجا هم همه چیز داره شکلِ بیرونِ نت ادامه پیدا میکنه حالم گرفته شد .. .


هیچی دیگه همین ، فقط خواستم بگم همین چیزای ریز و درشت یه دونه یه دونه دست به دست هم دادن تا الان اینطوری تنها باشم ...






نظرات 1 + ارسال نظر
آزاده دوشنبه 12 مرداد‌ماه سال 1388 ساعت 11:32 ق.ظ http://www.tina100.blogfa.com

سیب همیشه من و یاد این شعر جوانیام می ندازه برات می نویسم اگه بچه خوبی باشی....

امشب کسی به سیب دلم ناخنک زده است!
بر زخمهای کهنهء قلبم نمک زده است!

این غم نمی رود به خدا از دلم عزیز!
این غم که موذیانه در اینجا شتک زده است

قصدم گلایه نیست، خودت جای من ببین
ما را نه دوستی، نه دشمن، فلک زده است!

امروز هم گذشت و دلت میهمان نشد
بر سفره ای که نان دعایش کپک زده است!

قلبم -همان غریبه که باور نمی کند
بی پیر روزگار به او هم کلک زده است-

هرشب به دست باد سپرد این پیام را:
سیب دلم برای تو ای خوب! لک زده است!

شعر خیلی قشنگیه ، اما چرا توی نظرات ژست خودش ننوشتیش ؟

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد