دفـــتـــر ســیـــب و درخــت چـــهـــل بـــرگ

بــنــویــســیــن دفــتــر ســیــب و درخــت چــهــل بــرگ ، بــخــونــیــن آرامــشـــــگــاه ...

دفـــتـــر ســیـــب و درخــت چـــهـــل بـــرگ

بــنــویــســیــن دفــتــر ســیــب و درخــت چــهــل بــرگ ، بــخــونــیــن آرامــشـــــگــاه ...

بـــخـــتـــک







اون روزی که تصمیم گرفتم دیگه با کسی نباشم خودِ خستگی بودم ، انقدر آزار دیده بودم که دیگه جونی نمونده بود برام ، پُر از احساس بودم و در عین حال کاملاً خالی از انرژی ، البته بگم که اصلاً آدم زود رنج یا نازک نارنجی یی نیستم ، بعد از نزدیک 10 سال به هر دری زدن به این نتیجه رسیده بودم که دیگه به بن بست رسیدم ، بریده بودم . ..


الان بعد از بیشتر از 2 سال اون خستگی رفته ، تقریباً پُر از انرژی هستم ، اما هر چی خودمو می کاوم ذره ای ، حتی ذره ای احساس توی خودم پیدا نمی کنم که اگه - این نفرین لعنتی که زندگیمو احاطه کرده کنار رفت و - کسی اومد توی زندگیم ، برای اون هزینه اش کنم ، عاشقانه به پای اون بریزمش .. .


شاید اینم یه جلوۀ دیگه از همین نفرینه ...






نظرات 5 + ارسال نظر
آتیش پاره چهارشنبه 31 تیر‌ماه سال 1388 ساعت 08:14 ق.ظ http://miss-atishpare.blogsky.com

خیلیا دنبال حالتین که تو الان داری! قدرشو بدون اسمشو نذار نفرین!

عادت ندارم رو هوا حرف بزنم ...

رافونه پنج‌شنبه 1 مرداد‌ماه سال 1388 ساعت 04:18 ب.ظ

زیاد ناراحت نباش
من تمام خوش بینی ام فقط به یه اسمه که وقتی خودش بیاد یا خودم بیارمش همه کابوس ها تموم می شه
اون اسم رو نمی گم با همه واقعیتش خیلی ها ازش وحشت دارند اما من نه

راستش از ذیروز تا الان چند بار اینو خوندم ، اما اصلا متوجه منظورت نمیشم...

رافونه شنبه 3 مرداد‌ماه سال 1388 ساعت 09:05 ق.ظ

ولش کن

واسه آرامش خودم نوشتم

نپیچون دیگه ، دلت میاد منظورتو نفهمم ؟ من که دوست دارم ، جیک و جیک و جیک میکنم برات ُ نفهمم برم ؟

ماهی سیاه کوچولو یکشنبه 4 مرداد‌ماه سال 1388 ساعت 02:21 ق.ظ

ولی من فهمیدم رافونه چی می گه. از بس نظراتشو تو خوشه خوندم دیگه روحیات این دختر تو دستمه. چطور جناب روانشناس هنوز رافونه جانو نشناختی؟
مگه حداقل از فریدون مشیری نخوندی:
چرا از مرگ می ترسید ؟ چرا زین خواب جان آرام شیرین روی گردانید ؟..

رافونه رو شناختم ، برای همینم هست که این روزا که حوصلۀ هیچکس رو ندارم فقط وبلاگ رافونه است که سر میزنم ، اونم روزی چند بار ...

/ دوشنبه 5 مرداد‌ماه سال 1388 ساعت 05:16 ق.ظ

مرگ منظورم بود

میدونستم خانمی ، اما نمی خواستم قبول کنم ، تلاش میکردم چیز دیگه ای رو پیدا کنم که جایگزینش کنم که با جملات تو هم هماهنگ باشه اما پیدا نمی کردم ...

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد