دفـــتـــر ســیـــب و درخــت چـــهـــل بـــرگ

بــنــویــســیــن دفــتــر ســیــب و درخــت چــهــل بــرگ ، بــخــونــیــن آرامــشـــــگــاه ...

دفـــتـــر ســیـــب و درخــت چـــهـــل بـــرگ

بــنــویــســیــن دفــتــر ســیــب و درخــت چــهــل بــرگ ، بــخــونــیــن آرامــشـــــگــاه ...

قدم اول ؟ !






احساس کردم از اینجاش ، داره وارد همون قسمتهایی میشه

که همه منتظرن جهت گیریش رو و بشنون ،

منتظرن حرفهای خودشونو از دهن یه آدم با جا پای محکم بشنون ،

در نتیجه ضبطش کردم که شد این هشت دقیقه :



به نظر من که بد نبود ( با اینکه یکی به میخ زد ، یکی به نعل ) حداقل توی روزهایی که همه زندانیها رو انکار میکنن و شهیدها رو دروغ میخونن ، با پیشنهاد آزادیشون هم به وجودشون اعتراف کرد ، هم سعی کرد از خودشون و خونوادهاشون دلجویی کنه . ..


برای شروع قدم کوچیکی نیست ...






نظرات 5 + ارسال نظر
رافونه جمعه 26 تیر‌ماه سال 1388 ساعت 06:50 ب.ظ

خودت رفته بودی نماز جمعه؟

نه ، از رادیو پُر کردم ، رادیو تهران همیشه زنده پخشش میکنه ...

رافونه جمعه 26 تیر‌ماه سال 1388 ساعت 07:08 ب.ظ

mp4 رو با چه نرم افزاری میشه دید؟

همۀ نرم افزارها ، winamp , wmp ...

ببخشید که دیر دارم جواب میدم ، اینبار هم که خودم میخواستم زدتر بیام اکونتمون تمام شده بود ...

رافونه جمعه 26 تیر‌ماه سال 1388 ساعت 07:18 ب.ظ

دانلودش کردم اما هیچ جور باز نشد انگار یه مشکلی داره چون من یه mp4 دیگه رو تونستم باز کنم اما این رو نه

عجیبه ، برات ایمیلش میکنم با یه فورمت دیگه ...

غم جمعه 26 تیر‌ماه سال 1388 ساعت 08:32 ب.ظ

کاشکی ما هم یه ارمیتا بهمون شماره میداد حالا ته خط چی شد؟دوست شدی

یه دختر دهه شصتی بود و مثل همۀ دخترهایِ دهه شصتیۀ دیگه دروغ میگفت ...

رافونه یکشنبه 28 تیر‌ماه سال 1388 ساعت 07:47 ب.ظ

گرفتم مرسی

خـــــو ا هـــــش ...

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد