دفـــتـــر ســیـــب و درخــت چـــهـــل بـــرگ

بــنــویــســیــن دفــتــر ســیــب و درخــت چــهــل بــرگ ، بــخــونــیــن آرامــشـــــگــاه ...

دفـــتـــر ســیـــب و درخــت چـــهـــل بـــرگ

بــنــویــســیــن دفــتــر ســیــب و درخــت چــهــل بــرگ ، بــخــونــیــن آرامــشـــــگــاه ...

چند لحظه آرامش






نمیدونم ، ولی احساس کردم برای دادن آرامش

به ذهنمون از اینهمه فشار و هجوم اخبار و حوادث ،

نیاز داریم که چند لحظه ای رو فارغ از همه چیز بگذرونیم :







نظرات 2 + ارسال نظر
رافونه چهارشنبه 17 تیر‌ماه سال 1388 ساعت 08:31 ق.ظ

لازمه گاهی وقتی دیگه هیچ چیز روحیه نمی ده خودت این کار رو بکنی برای خودت و هر کسی که می تونی.

مرسی از این آهنگ

میفهمم چی میگی ، تا جایی هم که به ذهنم میرسه و در توانم هست هم دارم تلاشمو میکنم .. .
خواهش میشه خانمی ...

فروردینی چهارشنبه 24 تیر‌ماه سال 1388 ساعت 07:59 ق.ظ

چیزی شنیده نمی شه!

عجیبه ، چون بعد از بارگذاری تستش کردم ، اگه زحمتی نیست دوباره چک کن که اگه بازم چیزی شنیده نمیشد دوباره باگذاریش کنم ...

راستی حالت چطوره ؟ خوبی کم پیدا خانم ...

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد