دفـــتـــر ســیـــب و درخــت چـــهـــل بـــرگ

بــنــویــســیــن دفــتــر ســیــب و درخــت چــهــل بــرگ ، بــخــونــیــن آرامــشـــــگــاه ...

دفـــتـــر ســیـــب و درخــت چـــهـــل بـــرگ

بــنــویــســیــن دفــتــر ســیــب و درخــت چــهــل بــرگ ، بــخــونــیــن آرامــشـــــگــاه ...

دارم خفه میشم






احساس میکنم میخوام داد بزنم ، اما نمی تونم ،

صدام در نمیاد . ..


این روزها تلویزیون که می بینم ،

حس میکنم یه نفر رو سینه ام نشسته ،

دستاشُ انداخته دور گلوم و داره خفه ام میکنه و کاری از دستم بر نمیاد ،

داره خفه ام میکنه و بهم میگه تو احمقی ،

تو نمیفهمی ،

اینی که من میگم درسته ، نه چیزی که خودت داری میبینی ،

میگه تلاش بیهوده نکن ، کاری از دستت برنمیاد . ..


یکی کمکم کنه ، به خدا دارم خفه میشم ...






نظرات 3 + ارسال نظر
فروردینی پنج‌شنبه 4 تیر‌ماه سال 1388 ساعت 01:24 ق.ظ

بعد از مدتها سلام
این حس تناقض رو فقط تو نداری. مخصوصا این خبرهای تلویزیونهای ایرانی خارج از کشور رو که میبینم و میشنوم خیلی بهم میریزم. سردرد اولین نشانشه.

امروز دوستم رایانه تعمیر شده‌م رو اورد و من اومدم سراغ وبلاگت.

امیدوارم احساس بهتری داشته باشی.

خوشحالم که بعد از مدتها می بینمت و امیدوارم که هم حال خودت ، هم حال خونوادت ( بخصوص پسرت ) خوب باشه . ..
همینطور آرزو می کنم ، واقعاً از صمیم قلبم آرزو می کنم همۀ ایرانیها احساس بهتری داشته باشن ...

رافونه جمعه 5 تیر‌ماه سال 1388 ساعت 12:46 ب.ظ

نگاه نکن به اون برنامه های دروغین صدا و سیما

واقعیت اون چیزیه که توی قلب و فکرته و کسی نمی تونه عوضش کنه

تو به قلب و فکر عدۀ کمی که تو شهرهای بزرگ باهامون هم عقیده هستن نگاه نکن ، عدۀ زیادی رو ببین که توی شهرستانها و روستاهای دور و نزدیک همین برنامه ها براشون ملاکه ...

رافونه شنبه 6 تیر‌ماه سال 1388 ساعت 11:39 ب.ظ

اونها هم چشماشون باز میشه اگه نوری باشه که روشن کنه

فکر کنم اینا چشم حقیقت بینشون مدتهاس کور شده ...

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد