دفـــتـــر ســیـــب و درخــت چـــهـــل بـــرگ

بــنــویــســیــن دفــتــر ســیــب و درخــت چــهــل بــرگ ، بــخــونــیــن آرامــشـــــگــاه ...

دفـــتـــر ســیـــب و درخــت چـــهـــل بـــرگ

بــنــویــســیــن دفــتــر ســیــب و درخــت چــهــل بــرگ ، بــخــونــیــن آرامــشـــــگــاه ...

مقامِ معظم ، تو هم بـــــعـــــلـــــه ؟






چرا مقام معظم رهبری

مردم سالاری

رو فقط توی شرکت تو انتخابات میبینه ؟


چرا فقط دَمِ انتخابات یادش میفته که باید

مملکت با مردم سالاری ،

( البته از نوعِ دینیش )

اداره بشه ؟


چرا تو فاصلۀ بین انتخاباتها هیچ یاد مردم سالاری نمیفته ؟






نظرات 2 + ارسال نظر
روژان چهارشنبه 20 خرداد‌ماه سال 1388 ساعت 01:08 ب.ظ http://ruzhansoldier.blogfa.com/

سلام دوست و هموطن گرامی... اشکان عزیز برای من اصلا پیامی نیومده... بعد هم من نمیدونم چه کمکی میتونم به شما کنم... وی هر سوالی که دارید میتونید برایم کامنت بزارید اگه من هم بتونم و اگه درحد جواب دادن باشم حتما درخدمتم .. بازه هم از اینکه به با مهر و محبت خود به من سر زدید سپاسگزارم خوشحالم کردید... و کاملا با این پست شما موافقم.. باشد که روزی بیاید تا مردم ایران هم شاد و با نشاط و با رضایت زندگی کنن.

من که گفته بودم ، سوالهایی در مورد دینتون و کتابهاتون دارم که مطمئنم میتونین کمکم کنین .. .

رافونه پنج‌شنبه 21 خرداد‌ماه سال 1388 ساعت 09:34 ق.ظ

همون که گفتی بلدن چی کار کنن مثلا.

واقعاً بلدن چکار کنن و خیلی خوب قلق این مردم تو دستشونه ...

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد