دفـــتـــر ســیـــب و درخــت چـــهـــل بـــرگ

بــنــویــســیــن دفــتــر ســیــب و درخــت چــهــل بــرگ ، بــخــونــیــن آرامــشـــــگــاه ...

دفـــتـــر ســیـــب و درخــت چـــهـــل بـــرگ

بــنــویــســیــن دفــتــر ســیــب و درخــت چــهــل بــرگ ، بــخــونــیــن آرامــشـــــگــاه ...

چند روزه






چند روزه به طور آزاد دهنده ای دارم به خودم استرس وارد می کنم ،

دائم فکر می کنم باید نگران مردمی باشم که برای کاندیداها تجمع می کنن ،

فارغ از اینکه طرفدار کی هستن و برای کی جمع شدن ،

همش نگرانم که نکنه یه وقت درگیر بشن ، زبونم لال یه وقت نکنه بمیگذاری بشه بینشون ،

دائم تنم میلرزه وقتی میشنوم جایی تجمعی هست و تا نشنوم به خیر تمام شده آروم نمیشم ،

امیدوارم هر کسی که قراره انتخاب بشه ، بدون کوچکترین خطری برای هر کسی انتخاب بشه ...






نظرات 3 + ارسال نظر
جوکر چهارشنبه 20 خرداد‌ماه سال 1388 ساعت 02:03 ق.ظ http://www.jokeandsms.blogsky.com

سلام دوست گلم ما آپیم ازت دعوت میکنم به وبلاگ من سری بزنی و خوشحالم کنی

با آرزوی موفقیت برات عزیز

چشم ، مزاحم میشم ، همینطور برای شما ...

رافونه پنج‌شنبه 21 خرداد‌ماه سال 1388 ساعت 09:33 ق.ظ

تا حالا که فقط یه کشته داده فکر کنم.

جدی ؟ کجا ؟ نمی دونستم ، اخبارت مووَسقه ؟ منبعِ اینترنتی داری ؟

رافونه جمعه 22 خرداد‌ماه سال 1388 ساعت 01:38 ق.ظ

آره من از یه منبع درست و حسابی شنیدم اما اگه بخوای منبع اصلی رو برات می پرسم

گاهی به بالاترین هم سر بزت مجروح هم دادیم تا حالا

دستت درد نکنه ، البته می دونم چرا از بالاترین خوشم نمیاد ، خیلی هم سر میزنم بهش که شاید باهاش جور بشم و عادت بشه سر زدن بهش اما بازم محیطش جذبم نمیکنه ...

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد