دفـــتـــر ســیـــب و درخــت چـــهـــل بـــرگ

بــنــویــســیــن دفــتــر ســیــب و درخــت چــهــل بــرگ ، بــخــونــیــن آرامــشـــــگــاه ...

دفـــتـــر ســیـــب و درخــت چـــهـــل بـــرگ

بــنــویــســیــن دفــتــر ســیــب و درخــت چــهــل بــرگ ، بــخــونــیــن آرامــشـــــگــاه ...

عکس رادیولوژی از مغز ؟!







مغزم این شکلیه الان ؛

با این تفاوت که این فرو میده و مغزم تراوش میکنه . ..

و این شباهت که جفتشون از یه ماده استفاده میکنن ...






نظرات 2 + ارسال نظر
رافونه جمعه 25 اردیبهشت‌ماه سال 1388 ساعت 10:45 ب.ظ

چقدر نا امید
داری به ما هم فحش می دی که میایم تراوشات مغز شما رو می خونیم توجه داری که:)

رافونه ،تو حرفای دلم رو میخونی ، نه تو ، همه حرف دلمو میخونن ، اونا که با مغزم در ارتباطن آدرس اینجا رو ندارن . ..
تو که در جریان پستهایی که دربارۀ منفورها نوشتم هستی که ...

( خوب شد اینو گفتی که این توضیح ها رو بدم تا یه وقت کسی به خودش نگیره ،، ممنونم ازت )

م یکشنبه 27 اردیبهشت‌ماه سال 1388 ساعت 07:07 ق.ظ

بهت گفتم ُ‌روش فکر میکنم.
در مورد چیزی هم که خواستی ، فکر میکنم اگه میخواستم بذارم ، همون دیشب که خوندم میذاشتم. پس اگه نذاشتم یعنی نخواهم گذاشت . این طور فکر میکنی؟

من همون دیشب دو بار با فاصله پیام گذاشتم و فکر نمی کردم بین اون دوبار به پیامها سر زده باشی ، که اینطور میگی . ..

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد