دفـــتـــر ســیـــب و درخــت چـــهـــل بـــرگ

بــنــویــســیــن دفــتــر ســیــب و درخــت چــهــل بــرگ ، بــخــونــیــن آرامــشـــــگــاه ...

دفـــتـــر ســیـــب و درخــت چـــهـــل بـــرگ

بــنــویــســیــن دفــتــر ســیــب و درخــت چــهــل بــرگ ، بــخــونــیــن آرامــشـــــگــاه ...

من دردِ مشترکم ...







تا ۶-۷ سال پیش توی سبک آهنگهای Rave ( البته از اسم سبک زیاد مطمئن نیستم و اگه مسی اطلاعاتِ بهتری داره لطفاً دریغ نکنه ) هر چی آهنگ بود ، توی فواصل موزیک ، توی جاهای خالی آهنگ تکه کلامها و قطعه شعرهایی که بود همه به زبانهای دیگه و غیر از فارسی بودند که میشه گفت عُمدتاً انگلیسی بودند و هنوز گروه هایِ ایرانی دست به ساخت موزیکهایِ مشابه نزده بودند ، برای همین زد به سرم که توی آهنگهایی که همچین فواصلی دارند و آهنگ جایِ کار به آدم میده خودم تکه های فارسی بذارم و گشتم از توی دکلمه هایِ شهیار قنبری ، احمد شاملو و مسعود فردمنش تکه هایی رو پیدا کردم و توی آهنگها کار کردم که شد نزدیک 12-13 تِرَک ( Track ) که خیلی بین دوستهام طرفدار پیدا کرد و تا حدی هم پخش شد ، امروز یهو چشمم اقتاد به سی دیشُ و گوشش دادم ، گفتم 3-2 تاشو براتون بذارم ، اگه دوست داشتین بگین تا بقیه اش رو هم براتون بارگذاری ( UpLoad ) کنم ...








نظرات 1 + ارسال نظر
مهری جون شنبه 19 اردیبهشت‌ماه سال 1388 ساعت 11:37 ق.ظ http://to-deity.blogsky.com

اینم از لینک شما در کنار دوستان محبوبت ... !!!
هی مرد جوان چته ... زندگی یعنی همین ! خیلی سخت میگیری .. بی خیال ! جاست چیل اوت !
راستی کامنتات خیلی طولانیه من وقت نمی کنم همه اشو بخونم .. سرم شلوغه .. چه کنم .. کمی کوتاه تر میشهههه ؟! لطفا!

منظورت چیه از اینم لینکت ؟
بحثی در این مورد باهات ندارم .
تو چند تا از کامنتهایِ منو خوندی ؟ ( اگه منظورت خود پُستهامه که باید بگم تویِ این 425 پُستی که تا اینجا گذاشتم ، جمعاً 10 تا پست نمیشن که طولانی هستن .) ( اگره منظورت نظراته که باز باید بگم کسی که حرفی رو میزنه ، هم حتماً انتظار داره بقیه فکر کرده و نه از سر رفغ مسئولیت براش نظر بذارن ، و هم باید انتظار هر نظری رو رویِ حرفش داشته باشه )

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد