دفـــتـــر ســیـــب و درخــت چـــهـــل بـــرگ

بــنــویــســیــن دفــتــر ســیــب و درخــت چــهــل بــرگ ، بــخــونــیــن آرامــشـــــگــاه ...

دفـــتـــر ســیـــب و درخــت چـــهـــل بـــرگ

بــنــویــســیــن دفــتــر ســیــب و درخــت چــهــل بــرگ ، بــخــونــیــن آرامــشـــــگــاه ...

خــــــــــر ا ب ...






به شکلِ دلخراشی یهو دلم گرفت ،

قرار نبود امروز اینطوری بشه . ..



بــــــــــد خــــــــــر ا ب شــــــــــد م ...






نظرات 9 + ارسال نظر
یک موجود زنده دوشنبه 7 اردیبهشت‌ماه سال 1388 ساعت 08:41 ب.ظ

امیدوارم دل‌گرفتگی‌ت برطرف بشه.

خیلی خیلی ممنونم ازت ...

م دوشنبه 7 اردیبهشت‌ماه سال 1388 ساعت 09:42 ب.ظ

چه جالب ،من هم که دلم میگیره یکی از آهنگ هایی که گوش میدم همینه ...
امیدوارم ... بهتر بشی ... فردا هم برات بهتر تر ...

منم امیدوارم ولی بعید میدونم ، در هر حال ممنونم از امیدواریت .. .

رافونه سه‌شنبه 8 اردیبهشت‌ماه سال 1388 ساعت 03:50 ق.ظ

خب برو خودتو بشاژ داااااش
احیانا یه وقت این آقا داریوش نباشن؟

نه آبجی ، داش فریدونه .. .

فروردینی سه‌شنبه 8 اردیبهشت‌ماه سال 1388 ساعت 05:42 ق.ظ

شاید تاثیر نتیجه خداحافظی با بابات باشه.
بهش سلام کن خوب می‌شی.

منظورم از بابا جان ، از دید یه پدر به فرزندش بود ، و فکر نمیکنم اصلا علتش اون مسئله باشه ...

دیوانه به توان بی نهایت! سه‌شنبه 8 اردیبهشت‌ماه سال 1388 ساعت 01:25 ب.ظ

انتخاب عکسات مثل ماله رافونه عالیند.
فعلا همین صفحه اول وبلاگتو وقت کردم بخونم. حالا یواش یواش بقیه اش رو هم می خوانیم البته با اجازه

لطف داری ، اما حیف از رافونه و انتخابهاش نیست با من مقایسه اش میکنی ؟
خوشحالمم میکنی ...

دیوانه به توان بی نهایت! سه‌شنبه 8 اردیبهشت‌ماه سال 1388 ساعت 05:38 ب.ظ

خب کله وبلاگتو خوندم . نمی گم همشو ولی اکثریتشو خوندم. یه چند جایی هم نظر گذاشتم به نظرم.
با اجازت از یکی از مطالبتم استفاده کردم برای وبلاگم.
-------
در ضمن همین جا عذر خواهی می کنم که به علت عدم آگاهی نظر دادم تو وبلاگت. چون این طور که دیدم و خوندم خوش نداری دهه شصتی ها تو وبلاگت نظر بدن. دیگه تکرار نمیشه. ببخشید!

ممنون از وقت و حوصله ات ، آره دیدم و براشون پاسخ گذاشتم ، مسئله ای نیست ...
---------
در مورد شصتی ها هم اگه دیده و خونده باشی توی بعی پستها گفتم که اونها رو چطور شناختم و دیدم بهشون چیه ، اگه خودتو از اون دسته نمیبینی ، خوشحال میشم بازم سر بزنی و اگه جزوشون میشی که ...

فروردینی سه‌شنبه 8 اردیبهشت‌ماه سال 1388 ساعت 06:24 ب.ظ

من هم همون مد نظرم بود.

به به ، می بینم که بازم مرتب داری قدم رنجه میکنی به این کلبۀ حقیرانه ، امیدوارم دوباره غیبت نزنه . ..
در مورد نظرت هم باید بگم : پس هیچی ...

دیوانه به توان بی نهایت! سه‌شنبه 8 اردیبهشت‌ماه سال 1388 ساعت 06:38 ب.ظ

کلاً از خوندن و آشنا شدن با بقیه وبلاگ نویسا -مخصوصا اونایی که یه دیده جدید و قلم جدیدی دارند بسی خوشحال میشم.
ماله تو هم از همین مدل جدیداست.
حالا بعدا که بیشتر آشنا شدی، خودت بگو جزو اونا هستم یا نه!

باشه ...

دیوانه به توان بی نهایت! سه‌شنبه 8 اردیبهشت‌ماه سال 1388 ساعت 06:39 ب.ظ

راستی چه سرعت العملی در یافتن ادرسم داشتی. ایول!

اگه میدونستم از ابن بُعد هم به قضیه نگاه میکنی همون دیروز بعد از اولین نظرت میودم به آدرست ...

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد