دفـــتـــر ســیـــب و درخــت چـــهـــل بـــرگ

بــنــویــســیــن دفــتــر ســیــب و درخــت چــهــل بــرگ ، بــخــونــیــن آرامــشـــــگــاه ...

دفـــتـــر ســیـــب و درخــت چـــهـــل بـــرگ

بــنــویــســیــن دفــتــر ســیــب و درخــت چــهــل بــرگ ، بــخــونــیــن آرامــشـــــگــاه ...

محمد رضا سر شار






  داشتم وبگردی میکردم که خوردم به پُستِ این ،

  برای من که کلی خاطره زنده کرد ،

  مطمئنم برای شما هم همینطوره . ..


  راستی میدونستین همۀ کتابهایی که

  با اسم رضا رهگذر خوندیم ، این نوشته ؟

  اینم آدرسِ وبسایتشه ...






نظرات 4 + ارسال نظر
رافونه جمعه 4 اردیبهشت‌ماه سال 1388 ساعت 03:58 ب.ظ

اصلا چیزی از این آقا یادم نمی یاد!

یعنی قصه های ظهر جمعه رو گوش ندادی یه بار ؟ این برنامه بیست و دو سه سال هر ظهر جمعه پخش میشده ، نگو یه بار هم نشنیدیش که هنگ میکنم ...

م جمعه 4 اردیبهشت‌ماه سال 1388 ساعت 11:43 ب.ظ

واو ، چرا من بچه که بودم ف رادیوی قدیمی بابام رو برمیداشتم و با بردارم ، گوش میدادیم ، گاهی هم مشقامو همون موقع می نوشتم ...
کلی داستان شنیدم با صداش... البته اسمش مستعاره ... نه؟

منم همینطور ...

م جمعه 4 اردیبهشت‌ماه سال 1388 ساعت 11:44 ب.ظ

ها نه ، چکش کردم ؛ همون بود ... مرسی صداش خاطره انگیز بود . این کامنت فقط توضیحی بود برای کامنت قبلی گفتم بذارم نگید نرفت چک بکنه... خواستید میشه پاک بشه ..

پیش میاد .. .

فروردینی شنبه 5 اردیبهشت‌ماه سال 1388 ساعت 03:49 ق.ظ

یادش به خیر. برای من خاطره‌ش قشنگه.

بازم د قـــــــــــــــیـــــــــــــــقــــــــــــــــــــاً ...

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد