دفـــتـــر ســیـــب و درخــت چـــهـــل بـــرگ

بــنــویــســیــن دفــتــر ســیــب و درخــت چــهــل بــرگ ، بــخــونــیــن آرامــشـــــگــاه ...

دفـــتـــر ســیـــب و درخــت چـــهـــل بـــرگ

بــنــویــســیــن دفــتــر ســیــب و درخــت چــهــل بــرگ ، بــخــونــیــن آرامــشـــــگــاه ...

نظر بازی در دفترِ سیب






                    


یه پَنِلِ نظر سنجی گذاشتم تو یکی از این منوهایِ سمتِ راست ، از هـــــمـــــۀ همه هم خواهش میکنم توش شرکت کنن ، دو تا کلیک تنها کاریِ لازمه انجام بدینه . ..

اونهایی که همیشه برام جمله جمله نظر میذارن رو میدونم که این دو تا کلیک رو ازم دریغ نمیکنن ، اما اونهایی که همیشه بی سر و صداسر میان و بی سر و صدا هم میرن ، ازشون خواهش میکنم اینبار زحمت بکشن و در حدِ دو تا کلیک خوشحالم کنن . ..


بازم از همه ممنونم و منتظر همتون توی نتایجِ این نظرسنجی هستم ...






نظرات 7 + ارسال نظر
فروردینی سه‌شنبه 1 اردیبهشت‌ماه سال 1388 ساعت 01:37 ق.ظ

کاشم چند گزینه رومی شد با هم انتخاب کرد. اینجا فقط حق دارم یکی رو انتخاب کنم. برام سخته!

آره متاسفانه ، البته فکر کنم روزی یه حقِ انتخاب داشته باشی ...

رافونه سه‌شنبه 1 اردیبهشت‌ماه سال 1388 ساعت 07:33 ق.ظ

click

دستت درد نکنه ...

رافونه سه‌شنبه 1 اردیبهشت‌ماه سال 1388 ساعت 07:34 ق.ظ

click

دستت درد نکنه ...

یک عدد محسن سه‌شنبه 1 اردیبهشت‌ماه سال 1388 ساعت 12:42 ب.ظ http://blog.karenjak.com

سلام اشکان جان
من چند مدت خارج شهر بودم و الان هم متاسفانه گوشی موبایلم ایراد پیدا کرده
اگه در دسترس نیستم واقعان عذر میخوام
در چند روز آینده خودم باهات تماس میگیرم
اگه کاری داشتی میتونی با ایمیل یا کامنت برام مطلبت رو بفرستی
بازم عذر میخوام از این مشکل بوجود اومده
موفق وسربلند باشی

ممنونم از لطفت ، چشم ، تو هم همینطور .. .

مهسا سه‌شنبه 1 اردیبهشت‌ماه سال 1388 ساعت 04:08 ب.ظ http://qqqq.blogsky.com

سلام
منم خردادی ام
خوشبختم
.
.
کلیک
.
.
اومده بودین وبلاگم ... البته یه مدته تنبل شدم و زیاد آپ نمی کنم ولی می رم یه سر ژی بزنم به وبلاگ شما ببینم چه خبراس. روز خوش.

سلام ، ممنونم ، بازم سر بزنین ، خوشحالم میکنین ...

میثم سه‌شنبه 1 اردیبهشت‌ماه سال 1388 ساعت 07:17 ب.ظ http://meisamh.pib.ir

یه ذره خجالت میکشم ولی در گوشی میگم!! من عاشقانه ها رو انتخاب کردم !!

تونا که به دنیا میان و از دنیا میرن ولی تجربۀ عشق رو کشف نمیکنن باید خجالت بکشن . ..
در کل بابت شرکتت توی نظر سنجی ازت خیلی ممنونم ...

آرام دوشنبه 28 اردیبهشت‌ماه سال 1388 ساعت 04:50 ب.ظ

من چند بار و چند موضوع روانتخاب کردم ولی ار نحوهکارش سر در نیووردم .

کافیه یه مورد رو انتخاب کنی و دکمۀ نظر دهید رو بزنی . ممنون از پیگیریت...

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد