دفـــتـــر ســیـــب و درخــت چـــهـــل بـــرگ

بــنــویــســیــن دفــتــر ســیــب و درخــت چــهــل بــرگ ، بــخــونــیــن آرامــشـــــگــاه ...

دفـــتـــر ســیـــب و درخــت چـــهـــل بـــرگ

بــنــویــســیــن دفــتــر ســیــب و درخــت چــهــل بــرگ ، بــخــونــیــن آرامــشـــــگــاه ...

یادم رفته ...







ا نـــتـــظـــا ر  ،

ا نــــــتــــــظــــــا ر   ،

ا نـــــــــتـــــــــظـــــــــا ر    . ..


احساس میکنم انقدر درگیرِ این انتظارِ بی پایان شدم ،

انقدر انتظار کشیدم ،

که یادم رفته ،

یادم رفته از کجا شروع شد ،

یادم رفته انتظار کسی رو میکشم یا چیزی رو . ..


حتی تصورِ دنیایِ بدونِ انتظار کشیدن هم یادم رفته ،

از خودم می پرسم اگه یه روز این انتظار به آخر برسه چی ؟

چکار کنم ؟

فردایِ اون روز چطور از خواب بیدار شم ؟






نظرات 2 + ارسال نظر
رافونه دوشنبه 31 فروردین‌ماه سال 1388 ساعت 01:46 ق.ظ

عادت نکن به چیزی وقتی می دونی ترکش موجب مرض است
من می گم حتی اگه زندگی باشه

درسته ، اما دست خودم نیست ، از هر طرف میرم بهش میرسم ...

سویدا سه‌شنبه 1 اردیبهشت‌ماه سال 1388 ساعت 02:43 ق.ظ

آخرش چی؟ انتظار مگه تموم هم میشه؟ آخرش میشه یه نقطه ای که گاهی یکی پاشو روش میذاره و نمی بینه بعد میگه رسیدم به آخر خط انگار. شاید...

نُرمالش اینه که بالاخره یه روزی تموم بشه . ..
البته شایــــــــــــد .. .

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد