دفـــتـــر ســیـــب و درخــت چـــهـــل بـــرگ

بــنــویــســیــن دفــتــر ســیــب و درخــت چــهــل بــرگ ، بــخــونــیــن آرامــشـــــگــاه ...

دفـــتـــر ســیـــب و درخــت چـــهـــل بـــرگ

بــنــویــســیــن دفــتــر ســیــب و درخــت چــهــل بــرگ ، بــخــونــیــن آرامــشـــــگــاه ...

دلم ، دوست ، میخواد ...






        
















             دلم یه دوست میخواد ،

                  فارغ از جنسیتش ،

     دو سه روزه نداشتنِ دوست ،

         خیلی داره اذیتم میکنه . ..

 

               همچنان داغونم ...   







نظرات 7 + ارسال نظر
م یکشنبه 30 فروردین‌ماه سال 1388 ساعت 11:53 ب.ظ

اممم.... فکر کنم موضوعی که زدم براش آپ ، یه کمی هم مناسب وقت بود ، هم بی مناسبت ، یکی دیگر از دوستان هم به مانند شما ، شد ... اگه آپم باعث این مطلب شده یعنی دلتنگی ، عذر میخوام...

نه بابا بی خیال ، زندگی یعنی همین اتفاقها ، معذرت خواهی نداره ، با ما به از این باش ...

رافونه دوشنبه 31 فروردین‌ماه سال 1388 ساعت 01:48 ق.ظ

پیدا کردنش سخت نیست نگه داشتنش سخته

تو که میدونی ، من موافقم ...

فروردینی سه‌شنبه 1 اردیبهشت‌ماه سال 1388 ساعت 01:46 ق.ظ

بعضی وقتها شدیدا این نیاز رو حس می کنم.

دیدی همون وقتها چه پدری از آدم در میاد ؟!

helia پنج‌شنبه 3 اردیبهشت‌ماه سال 1388 ساعت 07:42 ب.ظ

دوست چیزه بسیار خوبی .که خوبش خیلی کم .چه جوری میشه یکی پیدا کرد؟ من در تمام وقتم به این فکر میکنم که چرا من .....

نظرِ نصفه نیمت جالب بود .. .

helia پنج‌شنبه 3 اردیبهشت‌ماه سال 1388 ساعت 11:43 ب.ظ

من این را گفتم تا بم راهی نشان بدی که بتوانم یه دوست پیدا کنم!

هر چند یه هلیا نامی میشناختم ( دوستی خودم نبود ، تو یه جمع مختلط بود که با همشون ارتباط داشتم ) که جز دشمنی کاری نکرد ، اما آخه چه کمکی از دستم بر میاد ؟

helia جمعه 4 اردیبهشت‌ماه سال 1388 ساعت 08:13 ب.ظ

من تازه با وبلاگت اشنا شدم .همه هلیا ها که مثل هم نیستن.می خواستم بدونم چطوری میشه دوستی داشت؟ من خیلی سیع کردم که یه دوست خوب داشته باشم .هنوزم نمی دونم چرا ندارم.میشه بگی باید چه کرد؟

به نظرت جایی از این وبلاگ شبیهِ وبلاگهایِ دوست یابیه ؟

helia شنبه 5 اردیبهشت‌ماه سال 1388 ساعت 10:27 ق.ظ

نه ولی چون نوشته بودی روانشناسی می خونی سوال کردم.

اونو به عنوان مشخصات شخصیم نوشتم ، معنیش این نیست که میخوام اینجا کار روانشناختی بکنم ...

( لـطـفـاً دـسـت ا ز سـر م بـر د ا ر و بـخـیـالِ مـن شـو )

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد