دفـــتـــر ســیـــب و درخــت چـــهـــل بـــرگ

بــنــویــســیــن دفــتــر ســیــب و درخــت چــهــل بــرگ ، بــخــونــیــن آرامــشـــــگــاه ...

دفـــتـــر ســیـــب و درخــت چـــهـــل بـــرگ

بــنــویــســیــن دفــتــر ســیــب و درخــت چــهــل بــرگ ، بــخــونــیــن آرامــشـــــگــاه ...

رازم به F.u.c.k رفت ...







از آدمایِ دهن لق و دهن گشاد بدم میاد ...

( نمیتونم به گفتنِ اینکه " خوشم نمیادِ " خالی اکتفا کنم و فقط بدم میاد تا حدی تخلیه ام میکنه )



بدیِ مسئله اینه که همه جا هستن ،

عصبانیم ،

چون افتادم تو دامِ یکیشون ...






نظرات 2 + ارسال نظر
رافونه یکشنبه 30 فروردین‌ماه سال 1388 ساعت 01:02 ق.ظ

کیه ؟ چیه ؟
کدوم راز؟
راز رو اگه به کسی بگی دیگه راز نیست باید توقع داشته باشی فردا همه بدونند.
حالا بگو چی شده؟
شاید کاری ازمون بر بیاد!
بعد اگه گفتم موزیک خالی بگذار منظورم نبود شعر نداشته باشه منظورم این بود تصویر نداشته باشه
من همش داشتم نظر می گذاشتم حواسم پرت می شد ببینم تصاویرش چیه!:))
ولی خیلی این آهنگ رو دوست دارم

داشتم یه جایِ درست و حسابی رو راه مینداختم که بعد از سالها از این سرویس به اون سرویس رفتن و وبلاگ گرفتن ، دیگه مالِ خودم باشه و یه غلطی کردم و از یه رفیق که از بچه محل بودن چسبیدیم به هم و الان مدتهاس فقط وقتی فیلم میخواد یادش میفته منم هستم ، چون از فلش خوب سر در میاره یه کمک گرفتم ، حالل هنوز دو روز نشده آدرسِ اونجا رو بهش دادم ( البته هنوز راه نیفتاده و هیچی توش نیست ، به محض راه افتادنش آدرسشو به محارمم !!! میدم ) میبینم یکی دیگه از بچه محلها که از خودش مذخرف تره و 1 سال بیشتره ندیدمشُ بهش گفتم اگه دور و ور خونمون دیدمت پلیس خبر میکنم ( بسکه ازش متنفرم ) تو نت اومده برام آف گذاشته و با فونتِ سی و دو آدرس جای جدیدُ که فقط عوضیِ اولی داشته نوشته .
قضیه به خودیِ خود چیزی نیست ، اما شما که دیدین چه حرفایِ شخصیی رو تو اینجا مینویسم ( اونجا هم قراره ادامۀ اینجا باشه ) و نمیخواستم هیج آدمی که در درجۀ اول خونوادم میشناستش و در درجۀ دوم با خودم ارتباط نزدیک داره ازش خبر دار بشه که ظاهراً دیگه نباید خواسته ام رو جدی بگیرم...

خوب اون که تا یه هفته ای هستش ، وقت زیاد هست ، اگه خواستی بعداً سرِ فرصت ببینش و باز اگه دیدی نمیشه بگو تا از این لینک صوتیها جایگزینش کنم ...

الهام یکشنبه 30 فروردین‌ماه سال 1388 ساعت 11:55 ب.ظ http://bella

راز اگه زار باشه فقط خودت میدونی و بس..به این نمی گن راز که..حالا مشکلی نیست که ...این نشد یکی دیگه..برو برای یارو هم یک آف به همون بزرگی بزار بگو اونو گفتم بری ببینی سر کار بری کونت بسوزه.....

نمیشه که ، آدرس اینترنتیه ، نوشتش دیده واقعی بوده ...

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد