دفـــتـــر ســیـــب و درخــت چـــهـــل بـــرگ

بــنــویــســیــن دفــتــر ســیــب و درخــت چــهــل بــرگ ، بــخــونــیــن آرامــشـــــگــاه ...

دفـــتـــر ســیـــب و درخــت چـــهـــل بـــرگ

بــنــویــســیــن دفــتــر ســیــب و درخــت چــهــل بــرگ ، بــخــونــیــن آرامــشـــــگــاه ...

د و ر ...







گاهی فکر میکنم انقدر از هم دوریم ،

که اگه امروز هم از جای هم با خبر شیم و

راه بیفتیم ،

هرگز به هم نمی رسیم ...







نظرات 4 + ارسال نظر
رافونه شنبه 29 فروردین‌ماه سال 1388 ساعت 05:03 ق.ظ

منم همین رو گفتم پس واقعا خیلی دور تر از این حرف ها

آره ، خـــــیـــــلـــــی خـــــیـــــلـــــی دور ...

رافونه شنبه 29 فروردین‌ماه سال 1388 ساعت 01:07 ب.ظ

موزیکش خیلی خوب بود مرسی

تازه اون آهنگِ اولِ آلبمشِ ، بقیه اش رو باید گوش بدی ، البته به مرور بقیه اش رو هم برای پستهای دیگه میذارم ، این از همون Karuneshهاست که یه بار پنج شش تا از آلبومهاش رو لینکِ دانلودش رو گذاشته بودم ...

راستی همین الان همین آهنگِ رو گذاشتم توی نظرات ...

رافونه شنبه 29 فروردین‌ماه سال 1388 ساعت 01:20 ب.ظ

اجازه هست این رو واسه یه پستم بگذارم؟؟

خواهش میکنم ، اصلاْ اگه دوست داری پسورد وبلاگو بدم اسمش رو عوض کن بشه واسه خودت ، یه پست که این حرفها رو نداره ، اونم واسه شما...

مهسا سه‌شنبه 1 اردیبهشت‌ماه سال 1388 ساعت 04:14 ب.ظ http://qqqq.blogsky.com

این یعنی جدایی... چرا خودمون رو گول بزنیم؟
شاید بگی مثبت نگاه کن و بگو دوری... درد جدایی همیشه کمتر از دوریه ..پس مثبت ببین و بگو جدایی.

البته جدایی موقعیه که آدم بدونه طرفش کیه و کجاس که من جوابِ این دو مورد رو نمی دونم . ..
به هر حال ممنونم از نظرت و این هم دیدگاهیه .. .

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد