دفـــتـــر ســیـــب و درخــت چـــهـــل بـــرگ

بــنــویــســیــن دفــتــر ســیــب و درخــت چــهــل بــرگ ، بــخــونــیــن آرامــشـــــگــاه ...

دفـــتـــر ســیـــب و درخــت چـــهـــل بـــرگ

بــنــویــســیــن دفــتــر ســیــب و درخــت چــهــل بــرگ ، بــخــونــیــن آرامــشـــــگــاه ...

بهترینهای کیتارو ( ۲ از ۳ )






                  



04 - WESTBOUND

لینکِ Download



05 - FOUR CHANGES



06 - TUNHUANG



                       






نظرات 3 + ارسال نظر
جیوبانی سه‌شنبه 25 فروردین‌ماه سال 1388 ساعت 12:42 ق.ظ

سلام
خوبین
مرسی از کامنتایی که گذاشتین.
جواب اون کامنت رو هم دادم ...
اما باید به سمع شما برسونم من یه دختر دهه ی شصتی هستم ... و اونطور که یادم میاد شما از دخترای این دوره متنفرید ... پس مزاحم اوقات خوش مجازیتون نمیشم ...

سلام ، خواهش میکنم ، از یادآوریتون اینطور بر میاد که بدتون نمیاد مورد تنفر باشین وگرنه اصلا ربطی نداشت که اون مسئله رو پیش بکشین . ..
به هر هال خوشحال میشم اگه وقتی میاین در مورد خود پستها نظر بذارین تا پیش کشیدن مسائل جانبی و بی ربط .. .

جیوبانی سه‌شنبه 25 فروردین‌ماه سال 1388 ساعت 12:56 ق.ظ

من کلامم حالت تهاجمی نداره ... اگه همچین برداشتی میشه از نوشته هام معذرت میخوام

خوب شاید ایراد از من بوده که همچین برداشتی کردم ، احتیاج به معذرت خواهی نیست ، توی هر دیالکتیکِ پویایی از این مسائل پیش میاد ...

جیوبانی سه‌شنبه 25 فروردین‌ماه سال 1388 ساعت 04:46 ب.ظ

ببینید
من که گفتم شما درست میگید و من اشتباه میکنم ... آیا باز هم حرفی میمونه این وسط ... من اصلا نادانم ... اوکی... پس ما را به خیر ...شما را به سلامت
با ما منشین وگرنه بد نام شوی ...

برات آف گذاشتم ، اینجا هم میگم بهت :
امیدوارم دیگه قیافۀ نحست رو نبینم ، چون مثل اون دخترۀ عوضی که دوستته جفتتون نحسین و از دیشب که مزاحم شدی گه زدی تو اعصابم .

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد