دفـــتـــر ســیـــب و درخــت چـــهـــل بـــرگ

بــنــویــســیــن دفــتــر ســیــب و درخــت چــهــل بــرگ ، بــخــونــیــن آرامــشـــــگــاه ...

دفـــتـــر ســیـــب و درخــت چـــهـــل بـــرگ

بــنــویــســیــن دفــتــر ســیــب و درخــت چــهــل بــرگ ، بــخــونــیــن آرامــشـــــگــاه ...

شعری بنامِ کودکی ...







این شیطونِ وروجک بچه برادر سوممه ، از طرفِ دیگه هم ، چهارمین و کوچکترین نوۀ مامان و باباس ، تنها بچۀ این سنیِ فامیلِ که از سر و کله زدن باهاش خسته نمیشم . ..


بر خلاف بچه هایِ برادرهایِ دیگه ام ، خوب بار اومده و گنجینۀ لغاتش از همسن و سالهاش یه مقدار بیشتره و همین توی شیرین زبونی کردن خیلی کمکش میکنه . ..


چندتایی فیلم ازش گرفته بودم که گفتم شاید این برای شما هم بامزه باشه و یه لبخند کوچولو روی لبتون بیاره . ..


خلاصه این فسقلی به تنهایی یکی از جاذبه های اهوازِ برای من و همونطور که دیدن کارون از توی هواپیما در لحظۀ ورود اشک شوق میاره تو چشمم ، خداحافظی با اون هم اشک اندوهُ روونۀ چشمام میکنه * .. .



( صدای خودمو توش نشنیده بگیرین چون من اصلا خوش صدا و خوش عکس نیستم )

* البته اهواز با همۀ قداستش ، زیباییهاش و علاقه ای که بهش دارم ، شهری که عاشقانه می پرستمش نیست ،






نظرات 2 + ارسال نظر
جیوبانی یکشنبه 16 فروردین‌ماه سال 1388 ساعت 05:08 ب.ظ

سلام
خوش گذشته حتما ...
سال خوبی داشته باشین

ممنون ، شما هم همینطور .. .

فروردینی یکشنبه 16 فروردین‌ماه سال 1388 ساعت 11:58 ب.ظ

خیلی قشنگ بود. واقعا باعث لبخند زدنم شد.
توی عکسی که ازش گذاشتی زیباییهاش معلوم نیست اما توی فیلمش واقعا زیباست. مخصوصا چونه و اون گودیی که رو یکی از گونه هاش می افته خیلی زیباترش می کنه.
زنده و سلامت باشه.
دعا می کنم پدر بشی ننه!

ممنونم از اینهمه لطفت ، نمیتونی تصور کنی وقتی اینطوری از یه پستم یا چیزی تعریف میکنی چقدر سرحالم میکنی و بهم انرژی میدی . ..
خیلی خیلی خیلی ازت ممنونم و کاش بتونم حداقل یه بار برات تلافی کنم و بهت ذره ای از اینهمه انرژی و شادیی که بهم میدی رو برگردنم . ..

امیدوارم پسرِ خوبت هم هر چی زودتر سلامتیشو کاملِ کاملِ کامل از خدا بگیره و تا آخر عمر دیگه حتی سرماخوردگی هم بهش نبینی ... ( آمین )

راستی منم دعا میکنم دعات برآورده بشه ؛-)

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد