دفـــتـــر ســیـــب و درخــت چـــهـــل بـــرگ

بــنــویــســیــن دفــتــر ســیــب و درخــت چــهــل بــرگ ، بــخــونــیــن آرامــشـــــگــاه ...

دفـــتـــر ســیـــب و درخــت چـــهـــل بـــرگ

بــنــویــســیــن دفــتــر ســیــب و درخــت چــهــل بــرگ ، بــخــونــیــن آرامــشـــــگــاه ...

اینجا تهران ، من اشکان







سلام ...

نمی دونم گفتن رو از کجا شروع کنم ،

سفر خوب و یه کم عجیبی بود ، اگه

یکی دو روز رو فاکتور بگیرم ، با اطمینان

می تونم بگم یه روز در میون بهم خوش گذشت !!!


اما در کل سفر خیلی خوب و خاصی بود ،

بخصوص که از شهر محبوبم یه مقدار از خاکش روآوردم . ..


تصمیم دارم توی زیرمجموعۀ شهری از عاشقانه ها

هم از سفرم بگم ، هم از شهرِ عزیزم ،

( البته اگه تنبلیِ نتیجۀ این سفر دست از سرم برداره )

اما قبل از شروع ، دوست دارم

همۀ اونهایی که تو این مدت بهم

سر زدن یا نزدن ، بدونن خیلی دلم براشون تنگ شده ،

بدونن از اونهایی که سر میزدن بینهایت ممنونم و

بینهایت شرمنده که دست خالی بر میگشتن ،

بدونن دوستشون دارم ، زیــــــــاد ...




پ.ن: چون بعضی از پستها رو میخوام از اسکن خود

بروشورهای گردشگری استفاده کنم و سایتِ TinyPic

توی بعضی از سرویسها فیلتره ،

لطفاً اگه کسی UpLoad Center خوب سراغ داره ازم دریغ نکنه ،

بازم از همه ممنون و سپاسگذارم .. .






نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد