دفـــتـــر ســیـــب و درخــت چـــهـــل بـــرگ

بــنــویــســیــن دفــتــر ســیــب و درخــت چــهــل بــرگ ، بــخــونــیــن آرامــشـــــگــاه ...

دفـــتـــر ســیـــب و درخــت چـــهـــل بـــرگ

بــنــویــســیــن دفــتــر ســیــب و درخــت چــهــل بــرگ ، بــخــونــیــن آرامــشـــــگــاه ...

اما نیست که .. .

 

 

 

 

 

دلم میخواد ... 

 

 Make Love 

 

با همه مخلفاتِ 

روزهای قبل و بعدش . .. 

گـــــردش ها . .. 

ســیــنـمـاها . .. 

پــــــــارک ها . .. 

تــــلــفــن ها . .. 

پیاده روی ها . .. 

خــــنـــده ها . .. 

دعــــــــــواها . .. 

قــــــهــــــرها . .. 

آشــتــــی ها . .. 

 

اما بازم نیست که ... 

 

 

 

 

 

نظرات 2 + ارسال نظر
قاسم رایانه جمعه 9 اسفند‌ماه سال 1387 ساعت 08:46 ق.ظ http://sookhteh.blogsky.com

سلام وبلاگ خوبی داری ببخشید دیر اومدم اخه من سربازم . موفق باشی

بیتا جمعه 9 اسفند‌ماه سال 1387 ساعت 07:44 ب.ظ http://yekimesehichkas.blogsky.com

من با فروردینی کار دارم میشه ادرسش وبدی بهم؟

همینجا رو اعصاب من میری بس نیست ؟
بذار خودش این نظر رو ببینه ، اگه اجازه داد باشه .
درضمن فکر نمی کنم اهل آدرس دادن باشه ، تا اونجایی که من شناختمش دوست داره وبش خلوت باشه و اونایی هم که براش نظر میذارن خودشون فکر کنم پیداش کردن .

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد