دفـــتـــر ســیـــب و درخــت چـــهـــل بـــرگ

بــنــویــســیــن دفــتــر ســیــب و درخــت چــهــل بــرگ ، بــخــونــیــن آرامــشـــــگــاه ...

دفـــتـــر ســیـــب و درخــت چـــهـــل بـــرگ

بــنــویــســیــن دفــتــر ســیــب و درخــت چــهــل بــرگ ، بــخــونــیــن آرامــشـــــگــاه ...

نظر خواهی ؟

 

 

 

 

 

میشه نظرتونو در مورد این قالبها بگین ؟ 

میخواستم اگه خدا بخواد رنگ و لعاب اینجا رو عوض کنم ، 

درضمن اگه قالب بهتری سراغ داشتین خبر بدین ... 

 

( البته از رنگ سیاه متنفرم اما تو این قالبها 

چند تا سیاه هست ، علتشم اینه که 

قالب قشنگ تری پیدا نکردم ) 

 

( راستی از قالبهایی هم که تصویر پس زمینه  

سر جاش می مونه و نوشته ها بالا و پایین  

میشن هم خوشم نمیاد ) 

 

( مورد آخر هم اینکه دوست دارم قالب جدید ، 

علاوه بر ویژگیهای این قالب ، اون قسمت "درباره من" و 

جای ایمیل رو داشته باشه )  

 

{ خوب منم دوست دارم ، مگه چیه ؟ }

 

قالب اول ، دوم ، سوم ، چهارم ، پنحم ، 

ششم ، اینم آخریش ... 

 

 

 

 

 

نظرات 5 + ارسال نظر
فروردینی چهارشنبه 30 بهمن‌ماه سال 1387 ساعت 05:12 ق.ظ

قالبهای اول و پنجم و آخر به نظر من قشنگترینن. اما قالب پنجم اگه زمینه‌ش غیر از مشکی بود خیلی مناسبتر از مشکی میشد.
برام جالبه که در این موارد هم نظر می پرسین. من نظرم در این موارد خیلی خاصه و به شخصی مربوط نمی‌شه! انگار واقعا از همینجا خودرایی ادمها مشخص میشه!
کلا سلیقه تون خوبه! به غیر از سومی و چهارمی که من اصلا نمی‌پسندم.

این قالبی که الان هست ، قالب خنثیی هست ، یعنی نه خوشاینده برای کسی ، نه آزار دهنده است ، اما به نظرم این جور قالبها خیلی کم هستند . اما قالبی که به جای این قرار بیاد باید علاوه بر خودم ، به شمای بیننده هم احساس خوب بده و راحت باشین باهاش تا نخواین زود صفحه رو ببندین .
جالبه که منم اگه به سلیقه میخواستم قالبها رو مرتب کنم ( الان تصادفی چیدمشون ) همون ۳ تایی که پسندیدین رو میذاشتم اول و اون ۲ را رو هم که نپسندیدین میذاشتم آخر .
بابت سلیقه خوبتون ممنونم ...

لی لی چهارشنبه 30 بهمن‌ماه سال 1387 ساعت 08:22 ق.ظ

اشکان جون ننه ات(ببخشید انقد خودمونی شدم این بزرگترین قسممه)قالب سیاه نزن!من هر مطلبو چند بار میخونم و اگه قرار باشه زمینه سیاه باشه سر سال باید پول عمل چشامو بدی!

خودمونی شدنت به خودت مربوطه ، اما رعایت ادب ، مربوط به همه است ، پس خواهش می کنم بیشتر رعایت کنین ...

کم آویز چهارشنبه 30 بهمن‌ماه سال 1387 ساعت 08:46 ق.ظ http://kamaviz.blogsky.com

سلام
میگن قالبها به نوعی نشاندهنده شخصیت وبلاگنویس هم هستن. پس به دقت قالبت رو انتخاب کن

بیتا چهارشنبه 30 بهمن‌ماه سال 1387 ساعت 11:34 ق.ظ

هیچ کدوم.به نظرم خودت طراحی کنی بهتر تره.

اصلا نظر دهه شصتی ها ارزشی نداره عزیز جان و فاقد اعتباره .

رافونه پنج‌شنبه 1 اسفند‌ماه سال 1387 ساعت 10:43 ق.ظ http://rafouneh.blogsky.com

ببین کدومش به خودت حس بهتری می ده

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد