دفـــتـــر ســیـــب و درخــت چـــهـــل بـــرگ

بــنــویــســیــن دفــتــر ســیــب و درخــت چــهــل بــرگ ، بــخــونــیــن آرامــشـــــگــاه ...

دفـــتـــر ســیـــب و درخــت چـــهـــل بـــرگ

بــنــویــســیــن دفــتــر ســیــب و درخــت چــهــل بــرگ ، بــخــونــیــن آرامــشـــــگــاه ...

نسل ما ...

 

 

 

 

 

میگما ؛ چه نسل تنهایی هستیم ... 

 

هر کی رسید و میرسه ، 

زده و میزنه تو سرمون . .. 

 

قربانی زیاده خواهی و 

ایده آل گراییِ بی مورد نسل و 

نسلهای قبل از خودمون شدیم . .. 

 

صدامونم در نمیاد اما باز به 

همینمونم راضی نیستن و 

از هر فرصتی استفاده میکنن تا 

بزنن تو سرمون و بیشتر خفمون کنن ... 

 

 

 

 

 

نظرات 5 + ارسال نظر
بیتا دوشنبه 28 بهمن‌ماه سال 1387 ساعت 07:30 ب.ظ

قول داده بودم نظر ندم.اما الان تو لیست وبلاگای به روز شده دیدمت
یادم اومد دلم برات خیلی تنگ شده.
این شد که ...

سویدا(نقطه سیاهی در دل که همیشه...) دوشنبه 28 بهمن‌ماه سال 1387 ساعت 09:33 ب.ظ http://www.shahrzadkoshi.blohfa.com

میگن دهه هفتادی ها خوشبختن. میگن بی خیالن میگن... هزار جور حرف نا مربوط میزنن من دهه هفتادی هستم میگم ما بدبختیم چون همه چیز رو شما دهه 40 و 50 و 60 به ما تحمیل کردین

من فقط گفتم تنهاییم ، درباره احساس بد بختی چیزی نگفته بودم ...

لی لی دوشنبه 28 بهمن‌ماه سال 1387 ساعت 11:08 ب.ظ

گمونم همه دارن مینالن!
گمونم تو تموم دهه ها فقط منم که خوشبختم!من خوشبختم چون خیلی چیزا دارم که همه تون میدونید.اما من حتی بخاطر پریز برقی که نزدیک تختمه و کمک میکنه که موبایلمو وقتی دراز میکشم توش بزنم و شارژ کنم خوشبختم.من خوشبختم چون بابام صبح ها هوس میکنه بلند بلند آواز بخونه و من مجبورم با خورشید بیدار بشم..تا حالا یه جور دیگه دورتون رو نگاه کردین؟
اشکان جان جدی میگم من نمیدونم تنهایی و بدبختی یعنی چی؟برام توضیح بدین

رافونه سه‌شنبه 29 بهمن‌ماه سال 1387 ساعت 01:31 ق.ظ

بدبختی دو تا میشه وقتی خانواده سعی می کنه خودش رو با یه جامعه هم سو کنه بعد از همه طرف باید منتظر تو سری می بودی
من نمی دونم بنده که آخر 59 توی ایران وا مونده دنیا اومدم خودم متحمل بودم چی رو به دهه 70 تحمیل کردم
شما به خوشبختی ادامه بده تا حداقل من فکر کنم خوشبختی یه افسانه نیست همون ندونی بدبختی چیه بهتره
ببخشید اشکان خان من جواب اینها که نظر گذاشتند رو دادم .

دستت درد نکنه راففونه خانم ، من اگه یه کتاب هم می نوشتم به این خوبی در نمی اومد ، عزا گرفته بودم که چی جوابشونو بدم ، قبول کن که جواب منطقی دادن به یه حرف غیر منطقی کار ساده ای نیست . همه که قابلیتهای شما رو ندارن ... بازم بی نهایت ممنون .

رافونه سه‌شنبه 29 بهمن‌ماه سال 1387 ساعت 08:04 ب.ظ

این همه کریدیت رو کجا خرج کنم؟
مرسی از شما

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد