دفـــتـــر ســیـــب و درخــت چـــهـــل بـــرگ

بــنــویــســیــن دفــتــر ســیــب و درخــت چــهــل بــرگ ، بــخــونــیــن آرامــشـــــگــاه ...

دفـــتـــر ســیـــب و درخــت چـــهـــل بـــرگ

بــنــویــســیــن دفــتــر ســیــب و درخــت چــهــل بــرگ ، بــخــونــیــن آرامــشـــــگــاه ...

بیشه شیرانِ آزاده

 

 

 

 

 

ضحاک هم پنجاه سال به ایران حکومت کرد ، 

از انقلاب که فقط سی سال گذشته   ... 

 

 

 

 

 

نظرات 3 + ارسال نظر
سویدا(نقطه سیاهی در دل که همیشه...) دوشنبه 28 بهمن‌ماه سال 1387 ساعت 09:41 ب.ظ http://www.shahrzadkoshi.blohfa.com

ضحاک رو بودن کسایی که تحمل نکنن اما این جماعت گوسفند بدون چوپان میشه؟!!

رافونه سه‌شنبه 29 بهمن‌ماه سال 1387 ساعت 01:19 ق.ظ

این یه توجیه است. این نیز بگذرد.این مسخره ترین جمله ای که برای توجیه حال و روزمان می توانیم بشنویم.

میدونم توجیهِ ، اما خوب یهو دلم خواست یه ذره دل خوشی بدم به خودم ، وگرنه حرف شما متین و درستِ ...

رافونه سه‌شنبه 29 بهمن‌ماه سال 1387 ساعت 08:09 ب.ظ

همونی که من گفتم حرف که خوبه نوشته های من باعث سوء تفاهم می شه من شاید باید اینطوری می نوشتم
اینکه من دارم می نویسم یه توجیه " این نیز بگذرد" این جمله که من نوشتم مسخره ترین جمله ای که برای توجیه حال و روزمان می توانیم بشنویم
قضیه این بود آن نبود که شما برداشت کردید
ودیدید که من مقصر بودم.

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد